• New TOR Mirror: suicidffbey666ur5gspccbcw2zc7yoat34wbybqa3b
    oei6bysflbvqd.onion

  • Hey Guest,

    If you want to donate, we have a thread with updated donation options here at this link: About Donations

Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
60m sur béton est clairement efficace 99,9%
Sur l'herbe, je ne sais pas.


Si vous êtes déjà si nerveux, avant même d'y aller, je pense que c'est un signal fort que vous n'y arriverez pas. Vous avez peur, vous hésitez et vous ressentez mal. Je te l'ai déjà dit, 20 ans tu y penses et toujours là. Si tu le voulais vraiment, si tu parvenais à y arriver, tu serais mort depuis longtemps. Comme moi.
Je ne sais pas vraiment pourquoi vous pensez que les choses vont empirer pour vous. Commentaire savez-vous? Tes parents seront aidés, il ya des gens qui s'en occupent. Vous pourriez être présent et aider dans la mesure du possible pour vous. Peut-être juste pour visiter. Certains font professionnels le gros œuvre.
Concernant vous-même, vous connaissez votre état. Vous pouvez vivre avec ça. Vous avez des hauts et des bas. Vous devez vraiment apprendre à contre-attaquer les vibrations négatives.
Et désolé de le dire, mais vous ne vivez pas pour vos parents, mais pour vous-même. Trouvez des activités pour vous-même. Pour s'occuper et obtenir de la satisfaction. Je sais que ça paraît bête mais le plus simple, le plus efficace. Si vous ne faites rien, n'avez rien pour vous apporter satisfaction dans la vie, oui, c'est sûr que la période de dépression va être forte.

Je ne connais pas vous, ni votre état, mais si vous avez survécu jusque-là, en gérant tout ce que vous avez fait, vous êtes plus fort que vous ne le pensez. Triste d'avoir perdu ton partenaire, c'est vrai... Mais au moins tu as eu le véritable amour, c'est quelque chose. Et quelqu'un d'autre pourrait arriver plus tard, on ne sait jamais ; mais en général les chances sont augmentées si nous sommes en bonne condition.
Ce n'est pas parce que NOUS réagissons de manière plus extrême que la moyenne des gens en pensant que nous sommes des monstres ou des infirmes. Et ce n'est pas seulement négatif, cela vient aussi avec plus d'empathie, plus de profondeur, plus d'intuition, plus de gentillesse, d'émotions, de spiritualité, différents niveaux et capacités de pensée, etc. vous considérez comme une personne diminuée, ou peut-être que vous l'êtes. en vous apportant de cette façon. Mais je ne pense pas que tu l'es. Je suis sûr que tu as beaucoup de qualités. Tu es trop dur avec toi-même. Je pense que tu es trop fatigué, non seulement par ton état mais par la vie en général. Les événements de votre vie vous ont donné le sentiment que cela n'en vaut pas la peine. Même quand quelque chose de bien arrive, c'est temporaire et on dirait que la vie s'amuse à nous le prendre. Ouais, la vie est cruelle, quelque peu sadique. Je pense que c'est pour ça que beaucoup d'entre nous trouvons du réconfort en s'isolant, moins de mal, moins de déception etc...

Détendez-vous, sautez ou pas. Ce n'est pas moi qui décide mais seulement toi. Mais d'une manière ou d'une autre, tout va bien. Pas besoin de plus de torture et de souffrances.
C'est différent car même si suicidaire depuis 20 ans pendant 18 ans aucune méthode.
j'essaie de visualiser les différents scénarios dans ma tête.
le.mieux serait qu'une fois la haut je prends direct quelques cachets de dihydrocodeine+ valium: ce qui entraînera au bout d'un moment dépression respiratoire ensuite urgences et internement et
donc pour éviter tout cela suicide impulsif et désespéré.

J'ai pris connaissance de mes erreurs passées.
J'ai l'expérience de lechec justement.
La volonté et la détermination me permettront d'y arriver.
Plein de gens le font chaque jour. Pourquoi pas moi.
c'est comme un sportif qui échoue et a force y arrive.
JE PEUX LE FAIRE,JAI APPRIS DE MES ERREURS PASSES, CETTE FOIS J'EN SUIS CAPABLE... REPOUSSER ENCORE NE SERVIRA A RIEN. CEST PEUT ETRE MA DERNIERE CHANCE...MA VIE EST TERMINEE.
Cependant, c'est dommage car si j'avais eu cette possibilité quand je bossais entre 2014 et 2020 je suis sur que la souffrance de mon travail m'aurait fait sauter.la je souffre moins au quotidien de manière très forte comme avant... donc c'est pour ça que j'hésite plus...la souffrance est toujours là et forte mais je me sens moins.piege qu'avec le travail ou je n'avais pas d'issu.
Mon humeur est archi changeante : parfois j'ai la rage et l'envie d'en finir ,de partir au bon moment tant que j'ai la possibilité etc...j'ai la détermination et 30 min après beaucoup moins envie. ..
c'est très énervant même là en écrivant ce message je change plusieurs fois d'avis.
 
Last edited:
  • Hugs
  • Aww..
Reactions: vak and Alexei_Kirillov
daee

daee

Estou tão cansada, pqp.
May 2, 2024
17
Good luck❤️
 
  • Hugs
Reactions: Defenestration
m1ll1pede

m1ll1pede

Chronic stupidity
Jun 2, 2024
36
Good luck! Im dying tomorrow
 
  • Hugs
  • Love
  • Aww..
Reactions: Sad & Empty girl, mi_ba_, thebelljarrr and 3 others
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Bonne chance! je meurs demain
good Luck 🙏🙏🙏🙏🙏
@Noir et blanc
Pourrais-tu m'accompagner dans ma tentative jeudi entre 8 h et 10 h ?
Tes français ?
 
Last edited:
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Ôkok thanks 😘
 
  • Like
Reactions: daee
B

black and white

Member
May 27, 2024
70
Im Brazilian

Brazilian❤️
Sou frances mas falo o portugues brasileiro. Sou brasileiro de coração... Gosto muito o Brasil, é um paìs maravilhoso!!
 
  • Like
  • Love
Reactions: daee and Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Dark Window

Dark Window

Forest Wanderer
Mar 12, 2024
515
I'm not really ready...but I never will be anyway...I've been suicidal for 20 years, since 2004. There is no chance of recovery for my psychiatric illnesses.

I am going in circles and the future looks very dark and irremediably so.

I've already missed twice jumping off a 60m roof onto hard/grass... a third and surely LAST chance is offered to me Thursday June 13...afterwards the guard will no longer want to open me...

I have to fight the SI. It's time to leave even if I'm not depressed, if I don't I'll still regret it. I hope I can do it...every day there are deaths by suicide, I too can do it, there is no reason why others can do it and not me. This topic is here until Thursday June 13th, the time of my death. sorry if that's a bit selfish .
I CAN CTB YES I CAN I MUST.

I will post my states lady. I want to leave while there is still time. I CAN AND ABOVE ALL I HAVE TO DO IT...things will only get worse afterwards...
60m? Or 60ft?

60m is 196ft.
 
  • Like
Reactions: Defenestration
OrphicEnd

OrphicEnd

ㅤㅤ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎
Aug 24, 2023
222
I watched athlétism and i was content.
It's funny that the sites talk about either falling on hard ground or water...around the buildings there is a lot of grass...the grass is still rather hard...esa say to fall from your height on the grass it hurts. I'm talking here about grass and not bush my friend told me that someone had committed suicide from the 11th floor and landed in the (neighbor's) garden, grassy I suppose. for me there is grass but also hard difficult to aim and at worst if I jump and I don't die instantly I hope to die shortly after like in the ambulance or in the hospital
Yes relax while you wait. The jump does not require much preparation, besides the height, there is not much more you can do to improve your chances.
 
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
I Hope éventuellement if i fall in grass
 
Nettles

Nettles

Member
May 8, 2024
43
37.
Gender: gay
But the love of my life died in 2022

Thanks

Thanks
The closer it gets, the more I lose my motivation to die... pffff... but I have been suicidal since 2004... nothing has improved and in the coming months it will be 10 times worse and I will no longer be able to commit suicide because I will have to take care of my loved ones. I already took care of my partner 24 hours a day for a year and a half before his death. I don't feel the strength to take care of my parents. cesr ultra selfish I'm ashamed
Don't think you're selfish at all. I took care of my Love till he died 2020. You're never the same after such an experience❤️
 
  • Aww..
  • Love
Reactions: mi_ba_ and Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Last edited:
Sad & Empty girl

Sad & Empty girl

Sleeping, hard to talk, tired
Jun 3, 2024
22
Bonne chance alors...

I just spent three days in mountains, starving, tired and exhausted. During the night i was attempting by suspending myself on some 40 meters bridges, with rocks below (there are several in the same area). I tried again and again, i did took pills to relax and force myself...
But i fail, i just can't. It's even surprising i'm still alive because so starved (ate almost nothing since two weeks), dehydrated, lack of sleep i could have slip considering the physical and mental condition i was in. It was very dangerous any movements could have been the end.

I come to the conclusion that i just can't make it obviously. I should have understand it months ago already when i've not been able to let it go and et let myself fall from my balcony. Now my situation is even worst than ever financially, without home at the end of the month etc...

If you don't succeed, just don't blame yourself, it's very very difficult to achieve (no matter the method, i tried martial hanging, did past out for two seconds and SI kicked in violently and made me back and stop it). That's really surprising so much people make it every year. I think we maybe have a common points here on the forum that explains we're still alive. Not being weak, even if it could appear this way but being sensitive, overthinking, easily afraid, many examples to understand how our SI easily win against us. I think the people who succeed does'nt overthink much and do it straight. It's clear that a very strong determination and impulsivity is required. We're maybe not the most impulsive people. Because that last impulse is very hard to get, at least in my case.
That's true, some of my attempts that were very lethal were more impulsive. The more scared I was the harder it was to commit suicide because of fear of the pain. I wish to do carbon monoxide someday, I am scared of slow painful deaths. I'm sensitive to pain and discomfort.
 
  • Like
Reactions: black and white and Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
That's it, I sent a message to the guard that I could come on Thursday between 8 a.m. and 10 a.m. (on the terrace of a 20-story, 60-meter tower)... like last April when I failed. He was the one who proposed to me on Thursday.
my heart is racing.
😱😰🥵😳😭
That's true, some of my attempts that were very lethal were more impulsive. The more scared I was the harder it was to commit suicide because of fear of the pain. I wish to do carbon monoxide someday, I am scared of slow painful deaths. I'm sensitive to pain and discomfort.
Je ne suis pas un gars impulsif 😥...
I think...



@vak 🥰🥰🥰🥰🥰
 
Last edited:
  • Hugs
  • Like
Reactions: Sad & Empty girl, Alexei_Kirillov and vak
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
The guard of thé terrasse sais me ok for thursday 13 between 8 hour and 10 hour
I have Big fear....i dont know...
Lots of feelings are in me
The choice of music is important also to help me to ctb...
I dont want to die🥶
Just...to be dead🙏
 
Last edited:
  • Hugs
  • Love
Reactions: vak and Alexei_Kirillov
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
I have a rage inside me every day lots of people jump...it shouldn't be that complicated as hell. in addition these people are sometimes less ill than me in terms of psychiatry
IMG 20240611 210900
Worldofmeter
 
Last edited:
  • Like
  • Informative
Reactions: DeIetedUser4739 and Alexei_Kirillov
B

black and white

Member
May 27, 2024
70
I have a rage inside me every day lots of people jump...it shouldn't be that complicated as hell. in addition these people are sometimes less ill than me in terms of psychiatry
I told you already it's not about being ill or not. It's more about the ability to make the last impulse and believe it or not, many people are different from us. Not suffered all their life. They will have only one down moment in life, will want to escape it and ctb on an impulse.
That's why people like us are suffering so long and experiencing many attempts generally.... Because yes it's not easy. But also it's not predictable from a person to another... Hard to know who will make it or not.

All i can come from m'y own experience. Did suspended myself from the balcony, several Time. SI kicked in. I tried to "prepare" myself" by accepting fully my death, be sure of my décision, for good reasons; i did try self hyposis to make my subconscious in peace about it.
Then last week i went suspended myself to bridges several Time, during several days.... And couldnt do it. I was still afraid,not exactly the same, i Guess i was managing the fear better... But anyway, it didn't change the fact that i couldnt make it. And i dont think some method are easier than others. No matter being scared by 40m under yourself, a gun in your mouth or kick the chair with a rope around your neck... It's the same... The subconscious know, you can't lie to it. And it will make you afraid to death (ahah) enough to block you in your attempt...

The best i succeed was partial hanging. But i just wanted to test, i didn't think it could work so easily without pain. So i wasnt scared to try and SI didn't réalisé what was goin on.... I blacked out fastly without realising, i was unconscious and SI kicked in violently and save me .... I said it already i think the convulsion observed just After people black out when hanging, i think are the manifestation of SI trying to fight what's going on .. Even unconscious the thing is here and will act.... So yeah this thing is a curse.
 
Last edited:
  • Love
Reactions: thebelljarrr, Alexei_Kirillov and Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Je vous l'ai déjà dit, ce n'est pas une question d'être malade ou non. Il s'agit plutôt de la capacité de prendre la dernière impulsion et, croyez-le ou non, beaucoup de gens sont différents de nous. Ils n'ont pas souffert toute leur vie. Ils n'auront qu'un seul moment difficile dans la vie, voudront y échapper et suivront une impulsion.
C'est pour cela que les gens comme nous souffrent si longtemps et subissent de nombreuses tentatives en général.... Parce que oui ce n'est pas facile. Mais aussi ce n'est pas prévisible d'une personne à l'autre... Difficile de savoir qui y arrivera ou pas.

Tout ce que je peux venir de ma propre expérience. Je me suis suspendu au balcon plusieurs fois. SI est intervenu. J'ai essayé de me "préparer" en acceptant pleinement ma mort, en étant sûr de ma décision, pour de bonnes raisons ; j'ai essayé l'auto-hypothèse pour apaiser mon subconscient.
Puis la semaine dernière je suis allé plusieurs fois me suspendre aux ponts, pendant plusieurs jours... Et je n'y suis pas parvenu. J'avais toujours peur, pas exactement la même chose, je suppose que je gérais mieux la peur... Mais de toute façon, ça ne changeait rien au fait que je n'y arrivais pas. Et je ne pense pas que certaines méthodes soient plus faciles que d'autres. Peu importe avoir peur à 40m sous soi, un pistolet dans la bouche ou donner un coup de pied dans la chaise avec une corde autour du cou... C'est pareil... Le subconscient le sait, on ne peut pas lui mentir. Et cela vous fera suffisamment peur (ahah) pour vous bloquer dans votre tentative...

Le mieux que j'ai réussi, c'est une pendaison partielle. Mais je voulais juste tester, je ne pensais pas que ça pouvait fonctionner aussi facilement et sans douleur. Donc je n'avais pas peur d'essayer et SI n'a pas réalisé ce qui se passait... Je me suis évanoui rapidement sans m'en rendre compte, j'étais inconscient et SI est intervenu violemment et m'a sauvé.... Je l'ai déjà dit, je pense que la convulsion observé juste après que les gens s'évanouissent lorsqu'ils sont suspendus, je pense que c'est la manifestation de SI essayant de combattre ce qui se passe. Même inconscient, la chose est là et agira.... Alors oui, cette chose est une malédiction.
Daccord avec toi,oui oui merci tu me l'as déjà dit je sais mais j'ai besoin de crier ma haine.
 
B

black and white

Member
May 27, 2024
70
Daccord avec toi,oui oui merci tu me l'as déjà dit je sais mais j'ai besoin de crier ma haine.
Te retournes pas le crâne pour rien. Détends toi. Dans 36h tu y vas, et tu verras si tu y arrives ou pas. As-tu déjà essayé avant??
 
  • Love
Reactions: Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Te retournes pas le crâne pour rien. Détends toi. Dans 36h tu y vas, et tu verras si tu y arrives ou pas. As-tu déjà essayé avant??
Oui 2 fois au même endroit et j'ai vu de suite que je ne pourrai pas😭😭😭
La première fois grosse peur de la hauteur
2 ème fois bien moins peur de la hauteur mais envie de vivre juste avant
 
B

black and white

Member
May 27, 2024
70
Oui 2 fois au même endroit et j'ai vu de suite que je ne pourrai pas😭😭😭
La première fois grosse peur de la hauteur
2 ème fois bien moins peur de la hauteur mais envie de vivre juste avant
Regarde pas en bas. Comme j'ai dit faut y aller direct et sauter d'un coup, en fermant les yeux, point. Si tu vas au bord, tu regardes en bas, ou bien tu te poses deux minutes sur le toit ou quoi que ce soit c'est mort. Faut foncer, tête baissée sans réfléchir ne pas penser et juste sauter. A cette hauteur tu t'en fous de comment tu sautes, comment tu tombes, t'auras juste 3-4 seconde de chute libre et lumière éteinte, fin de l'histoire. Tu te réveilleras pas dans un hôpital, pas a cette hauteur.
 
  • Hugs
Reactions: Defenestration
Defenestration

Defenestration

I want to have the courage to defenestrate myself
Oct 25, 2020
651
Regarde pas en bas. Comme j'ai dit faut y aller direct et sauter d'un coup, en fermant les yeux, point. Si tu vas au bord, tu regardes en bas, ou bien tu te poses deux minutes sur le toit ou quoi que ce soit c'est mort. Faut foncer, tête baissée sans réfléchir ne pas penser et juste sauter. A cette hauteur tu t'en fous de comment tu sautes, comment tu tombes, t'auras juste 3-4 seconde de chute libre et lumière éteinte, fin de l'histoire. Tu te réveilleras pas dans un hôpital, pas à cette hauteur.
Il faut que je regarde avant pour viser pour éviter des choses
 

Similar threads

whiteboyswithars
Replies
2
Views
124
Suicide Discussion
FuneralCry
FuneralCry
skybox
Replies
9
Views
135
Suicide Discussion
_AllCatsAreGrey_
_AllCatsAreGrey_
H
Replies
0
Views
200
Suicide Discussion
helllcreator
H
R
Replies
40
Views
2K
Suicide Discussion
blippy
B