• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
Jamylap

Jamylap

Member
May 25, 2026
10
HI ! I am french, and i really would like to die. i have good reasons, believe me, and if someone could give me some tips to die with or without pain, it would make me sooo happy !!

So, i am looking for ideas about a safe place to self harm (where no one will ever look), and for practical advices to kill myself.

For example, what kind of medicine should i take ? Where should i put the knife ? How can i brun myself ? where can i buy some drugs to forget.. what kind of makeup can i take to hide my scars ? etc

So thank you all, i really need ideas, but i would rather prefer some painless ideas or ideas where my dead body would not be horrible to look at (i don't wanna chock my little brother).

Thank youuu !!🙃

I

IDontKnow1000

Member
May 31, 2026
8
Les questions que tout le monde se pose ici cher ami...

Français également. Salutations.

La méthode en vogue sur ce forum pour en finir de façon réputée peu douloureuse et relativement sûre est la prise de nitrite de sodium par voie orale diluée dans de l'eau. Je te laisse jeter un œil au megathread pour connaître d'avantage de détails quant à son application.

Pour ce qui est de s'en procurer... ces salauds cherchent à neutraliser toutes nos sources. Celle qui était la plus répandue est tombée il y a peu. Je suis tout comme toi à la recherche d'une nouvelle. En attendant que l'on puisse me mp...

• Like
Reactions: tender and Nullm
dearn

dearn

Professional Bulimic
May 30, 2026
32
Coucou! Pour le SH je recommande pas trop les brûlures qui demandent bcp d'entretien et qui sont super douloureuses. Par contre c'est plus facilement explicable que la scarification. Cependant si tu veux te couper sans que personne voit. Je conseille les hautes cuisses, le ventre et les hanches. Pour cacher tes cicatrices, ça dépend de la couleur. En fonction de la couleur je te conseille un correcteur opposé à la couleur pour venir neutraliser puis un fond de teint à ta teinte. Idéalement crème ou liquide puis de venir fixer avec un fixateur, poudrer avec une poudre compacte puis libre idéalement. Ensuite il suffit juste de couvrir d'une laque à makeup ou cheveux. Cependant ça prends du temps et le bémol c'est que ça tient une journée max