• If you haven't yet, we highly encourage you to check out our Recovery Resources thread!
  • Hey Guest,

    If you want to donate, we have a thread with updated donation options here at this link: About Donations

NSA

NSA

Your friendly neighborhood agent
Feb 21, 2022
222
1.
Another day wasted. Can't even scrape up enough energy to get my kit together. Too tired to live, too tired to die. Only thing I got right is I didn't eat too much. Yet.
 
Last edited:
Pllv

Pllv

New Member
Mar 28, 2022
1
Hoy es un dia de -10
me uní a este foro debido a que tuve una crisis. Había pasado mucho tiempo desde la última vez.
Llevo unos días sintiéndome molesta conmigo misma. Me repito que todo es mental pero estos días no he podido ganar.
Todo esto me llevó a discutir con mi novio por una verdadera tontería. No sé qué hacer. No sé si mañana todo estará bien o en unos días estaremos normales... No es como que terminemos y yo tengamos mil opciones. Realmente no tengo a donde ir ni un trabajo.
Aún no sé cómo terminé así.
 
dandan

dandan

One more attempt on life.
Feb 18, 2019
1,298
Hoy es un dia de -10
me uní a este foro debido a que tuve una crisis. Había pasado mucho tiempo desde la última vez.
Llevo unos días sintiéndome molesta conmigo misma. Me repito que todo es mental pero estos días no he podido ganar.
Todo esto me llevó a discutir con mi novio por una verdadera tontería. No sé qué hacer. No sé si mañana todo estará bien o en unos días estaremos normales... No es como que terminemos y yo tengamos mil opciones. Realmente no tengo a donde ir ni un trabajo.
Aún no sé cómo terminé así.
Rayos y yo me moleste porque solo me escribe para preguntar si veré a alguien más y se pone celosa con una señora que ni ha visto lo fea que está.... No le hablé... Me siento malo.

Háblale y ya, dile cálmate y hagamos que funcione , si eso quieres
 
Negrathecat

Negrathecat

Member
Apr 28, 2020
67
4: been really depressed lately, could be because I'm sick with a cold so that's got me pretty down. I'm also a 4 because I keep trying to seek help and keep trying to stay positive. Hope those who are feeling low get better ❤️
 
houseofleaves

houseofleaves

and this with thee remains.
Jan 14, 2022
531
I received my SN yesterday, it was in a shiny red package, so cute! Definitely 10/10 :)
 
dandan

dandan

One more attempt on life.
Feb 18, 2019
1,298
8 - TRT is cool, life issues

Im starting to grow shrooms and I want the commitment to make a webapp
 
XdragonsoulX

XdragonsoulX

Vengeance Incarnate
Apr 13, 2022
102
2-3 feel like it's getting harder to control my impulses
 
Dizzylady80

Dizzylady80

Experienced
Nov 5, 2020
227
3- I woke up because of pain. Miserable way to start the day
 

Similar threads

Ambivalent1
Replies
110
Views
2K
Suicide Discussion
trashprincess
trashprincess
nightlygem
Replies
6
Views
249
Suicide Discussion
theboy
theboy
F
Replies
3
Views
213
Recovery
Ovid
Ovid
orangeKat
Replies
1
Views
75
Suicide Discussion
dragonofenvy
dragonofenvy