NegevChina
Student
- Sep 5, 2024
- 176
How are you doing?GUILTY about family
So sorry for what your going through.
How are you doing?GUILTY about family
I'm glad you're still here, but I'm sorry you're feeling regret. I wonder if the feeling that you have no way out is making you feel trapped? When you have a plan to CTB, do you find you enjoy life more?Sad to change
let's say that I feel trapped by life by my life context. The months and years that are going to come are going to be very difficult, because of my mother's health problems. I won't be able to escape it. I'm lucky and my life is bearable but after that it will be a disaster.Je suis contente que tu sois toujours là, mais je suis désolée que tu aies des regrets. Je me demande si le sentiment de ne pas avoir d'issue ne te donne pas l'impression d'être piégée ? Lorsque tu as un plan pour te débarrasser de ton cancer, trouves-tu que tu profites davantage de la vie ?
En fait, je me demande si le sentiment d'être piégé par la vie est ce qui vous donne envie de mourir, plutôt que de vouloir mourir pour ne plus exister. Chacun a des raisons différentes de vouloir mourir, et comprendre ce qui vous a amené ici pourrait vous aider à vous rétablir, si c'est ce que vous finissez par choisir.