A
After Life
Member
- Nov 6, 2021
- 92
Samma här är trött på alla falska personer trött på att inget fungerar gör mitt bästa varje dag men leder ingenstansDet ska jag göra. Jag har tänkt på det "seriöst" i några år.
⚠️ UK Access Block Notice: Beginning July 1, 2025, this site will no longer be accessible from the United Kingdom. This is a voluntary decision made by the site's administrators. We were not forced or ordered to implement this block. If you're located in the UK, we recommend using a VPN to maintain access.
Samma här är trött på alla falska personer trött på att inget fungerar gör mitt bästa varje dag men leder ingenstansDet ska jag göra. Jag har tänkt på det "seriöst" i några år.
Ja det är fan inte lätt att leva. Jag har den sista tiden inte orkar med någonting. Så du måste ha mycket styrka som ändå orkat göra ditt bästa.Samma här är trött på alla falska personer trött på att inget fungerar gör mitt bästa varje dag men leder ingenstans
Ja det är fan inte lätt att leva. Jag har den sista tiden inte orkar med någonting. Så du måste ha mycket styrka som ändå orkat göra ditt bästa.
ny här blev lite fel där :-)Orkar egentligen inte alls utan är mer tvungen måste betala räkningar äter antidep kvällar sömntabletter samma ekorre hjul varje dag. vill bara ut ur detta en gång för alla men det måste ske rätt och en gång . orkar inte med allt skit som följer om det inte går .
Ingen fara :) Ja det förstår jag. Så bra att du har hittat hit då :) Det är ett väldigt trevligt community här.Orkar egentligen inte alls utan är mer tvungen måste betala räkningar äter antidep kvällar sömntabletter samma ekorre hjul varje dag. vill bara ut ur detta en gång för alla men det måste ske rätt och en gång . orkar inte med allt skit som följer om det inte går .
ny här blev lite fel där :-)
Ja det verkar vara har varit inne och kollade lite under året sedan bestämde jag att gå med för att få riktigt information helst på svenska som jag nu får :-) , samt såg jag under året att det flesta här var som och kände som mig och dom flesta va ärliga i sina tanker som dom delade med .Ingen fara :) Ja det förstår jag. Så bra att du har hittat hit då :) Det är ett väldigt trevligt community här.
Hej grungeCat welcome i really dont understand all you wrote would you be so kind and take that in english ?Jeg kommer ikke fra Scandinavia men jeg bor i Norge, hvis det betyr noe. Svensk er verdig ligner på norsk så jeg håper dere forstår meg. Jeg fortsatt lærer norsk så tilgi meg hvis jeg gjør gramatikkfeiler. Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor flertallet av skandinaviske folk her er fra Sverige og ikke fra Norge eller Danmark. Svensk folk er tristere enn det norske folk lol
Yes. I am not from Scandinavia but I live in Norway and I am learning Norwegian language. I was writing in Norwegian and I asked everybody to forgive me if I had made mistakes. I also wrote that I was wondering why there is so much people from Sweden on this forum and not from Norway or Denmark.Hej grungeCat welcome i really dont understand all you wrote would you be so kind and take that in english ?
:-) no not at all , i can understand when someone speaks norwegian some what but reading it not at all, some of it but not all. so many swedes in here ? just found 2 in here today .Yes. I am not from Scandinavia but I live in Norway and I am learning Norwegian language. I was writing in Norwegian and I asked everybody to forgive me if I had made mistakes. I also wrote that I was wondering why there is so much people from Sweden on this forum and not from Norway or Denmark.
I thought that people who speak svensk would understand me. When I am in Sweden I talk norsk and usually people undestand me... sorry if I did somethng wrong.
Hej grungeCat! I'm from Denmark, I don't know if your Norwegian is correct or not, but it is very easily understandable to me either way haha, so don't worry about the Swedes not understanding it :pJeg kommer ikke fra Scandinavia men jeg bor i Norge, hvis det betyr noe. Svensk er verdig ligner på norsk så jeg håper dere forstår meg. Jeg fortsatt lærer norsk så tilgi meg hvis jeg gjør gramatikkfeiler. Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor flertallet av skandinaviske folk her er fra Sverige og ikke fra Norge eller Danmark. Svensk folk er tristere enn det norske folk lol
Hej grungeCat! I'm from Denmark, I don't know if your Norwegian is correct or not, but it is very easily understandable to me either way haha, so don't worry about the Swedes not understanding it :p
Also Hejsa to everyone else in here. I live close to Øresundsbroen, so I hope it's okay that I'm popping in