• UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.

• Hey Guest,

Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.

This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.

In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].

Read our statement here:

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC): 34HyDHTvEhXfPfb716EeEkEHXzqhwtow1L
    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
A

After Life

Member
Nov 6, 2021
92
Det ska jag göra. Jag har tänkt på det "seriöst" i några år.
Samma här är trött på alla falska personer trött på att inget fungerar gör mitt bästa varje dag men leder ingenstans

• Love
Reactions: BrokenHopes
BrokenHopes

BrokenHopes

What doesn't kill you, f*cks you up.
Nov 27, 2019
162
Samma här är trött på alla falska personer trött på att inget fungerar gör mitt bästa varje dag men leder ingenstans
Ja det är fan inte lätt att leva. Jag har den sista tiden inte orkar med någonting. Så du måste ha mycket styrka som ändå orkat göra ditt bästa.

BrokenHopes

BrokenHopes

Nov 27, 2019
162
Du skrev ingenting, du bara quota min post. Det blev kanske något fel.

A

After Life

Member
Nov 6, 2021
92
Orkar egentligen inte alls utan är mer tvungen måste betala räkningar äter antidep kvällar sömntabletter samma ekorre hjul varje dag. vill bara ut ur detta en gång för alla men det måste ske rätt och en gång . orkar inte med allt skit som följer om det inte går .
Orkar egentligen inte alls utan är mer tvungen måste betala räkningar äter antidep kvällar sömntabletter samma ekorre hjul varje dag. vill bara ut ur detta en gång för alla men det måste ske rätt och en gång . orkar inte med allt skit som följer om det inte går .
ny här blev lite fel där :-)

BrokenHopes

BrokenHopes

Nov 27, 2019
162

ny här blev lite fel där :-)
Ingen fara :) Ja det förstår jag. Så bra att du har hittat hit då :) Det är ett väldigt trevligt community här.

A

After Life

Member
Nov 6, 2021
92
Ingen fara :) Ja det förstår jag. Så bra att du har hittat hit då :) Det är ett väldigt trevligt community här.
Ja det verkar vara har varit inne och kollade lite under året sedan bestämde jag att gå med för att få riktigt information helst på svenska som jag nu får :-) , samt såg jag under året att det flesta här var som och kände som mig och dom flesta va ärliga i sina tanker som dom delade med .

grungeCat

grungeCat

Awkward & weird
Jul 5, 2020
1,110
Jeg kommer ikke fra Scandinavia men jeg bor i Norge, hvis det betyr noe. Svensk er verdig ligner på norsk så jeg håper dere forstår meg. Jeg fortsatt lærer norsk så tilgi meg hvis jeg gjør gramatikkfeiler. Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor flertallet av skandinaviske folk her er fra Sverige og ikke fra Norge eller Danmark. Svensk folk er tristere enn det norske folk lol

A

After Life

Member
Nov 6, 2021
92
Jeg kommer ikke fra Scandinavia men jeg bor i Norge, hvis det betyr noe. Svensk er verdig ligner på norsk så jeg håper dere forstår meg. Jeg fortsatt lærer norsk så tilgi meg hvis jeg gjør gramatikkfeiler. Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor flertallet av skandinaviske folk her er fra Sverige og ikke fra Norge eller Danmark. Svensk folk er tristere enn det norske folk lol
Hej grungeCat welcome i really dont understand all you wrote would you be so kind and take that in english ?

Last edited:
grungeCat

grungeCat

Awkward & weird
Jul 5, 2020
1,110
Hej grungeCat welcome i really dont understand all you wrote would you be so kind and take that in english ?
Yes. I am not from Scandinavia but I live in Norway and I am learning Norwegian language. I was writing in Norwegian and I asked everybody to forgive me if I had made mistakes. I also wrote that I was wondering why there is so much people from Sweden on this forum and not from Norway or Denmark.

I thought that people who speak svensk would understand me. When I am in Sweden I talk norsk and usually people undestand me... sorry if I did somethng wrong.

• Hugs
Reactions: Dead Meat
A

After Life

Member
Nov 6, 2021
92
Yes. I am not from Scandinavia but I live in Norway and I am learning Norwegian language. I was writing in Norwegian and I asked everybody to forgive me if I had made mistakes. I also wrote that I was wondering why there is so much people from Sweden on this forum and not from Norway or Denmark.

I thought that people who speak svensk would understand me. When I am in Sweden I talk norsk and usually people undestand me... sorry if I did somethng wrong.
:-) no not at all , i can understand when someone speaks norwegian some what but reading it not at all, some of it but not all. so many swedes in here ? just found 2 in here today .

J

Julgran

Enlightened
Dec 15, 2021
1,427
Hejsan, kära svenskar!

Det är roligt (nå ja) att se att det finns fler från samma del av världen här. Själv är jag belägen på västkusten - den bästa kusten, änna! :wink:

busternaught

busternaught

Scandicandy
Oct 19, 2021
27
Hej grungeCat! I'm from Denmark, I don't know if your Norwegian is correct or not, but it is very easily understandable to me either way haha, so don't worry about the Swedes not understanding it :p

Also Hejsa to everyone else in here. I live close to Øresundsbroen, so I hope it's okay that I'm popping in

• Love
Reactions: grungeCat
J

Julgran

Enlightened
Dec 15, 2021
1,427
Hej grungeCat! I'm from Denmark, I don't know if your Norwegian is correct or not, but it is very easily understandable to me either way haha, so don't worry about the Swedes not understanding it :p

Also Hejsa to everyone else in here. I live close to Øresundsbroen, so I hope it's okay that I'm popping in

Welcome! :wink:

• Love
Reactions: busternaught