• Hey Guest,

    If you would still like to donate, you still can. We have more than enough funds to cover operating expenses for quite a while, so don't worry about donating if you aren't able. If you want to donate something other than what is listed, you can contact RainAndSadness.

    Bitcoin Address (BTC): 39deg9i6Zp1GdrwyKkqZU6rAbsEspvLBJt

    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9

    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8

A

Apv12345

Últimos dias de vida....
Aug 6, 2020
18
BOa noite, Boa tarde ou Bom dia para vocês. Estou vivendo um dilema na minha vida, tenho muita vontade de morrer, estou sofrendo vários anos, mas meu medo de dar errado é maior. Pq ai minha dor vai dobrar. Existe algum método que seja quase indolor ou melhor que seja rápido para você não sentir dor. Tipo de uso de medicamentos ou combinação de drogas. Venenos, não sei, mas já obgd vocês já❤
 
  • Hugs
Reactions: Living_Hurts_so_Much
L

Living_Hurts_so_Much

Experienced
Jul 30, 2020
262
BOa noite, Boa tarde ou Bom dia para vocês. Estou vivendo um dilema na minha vida, tenho muita vontade de morrer, estou sofrendo vários anos, mas meu medo de dar errado é maior. Pq ai minha dor vai dobrar. Existe algum método que seja quase indolor ou melhor que seja rápido para você não sentir dor. Tipo de uso de medicamentos ou combinação de drogas. Venenos, não sei, mas já obgd vocês já❤
Translated into English: "Good night, Good afternoon or Good morning to you. I am living a dilemma in my life, I really want to die, I am suffering for several years, but my fear of going wrong is greater. Because my pain will double. There is a method that is almost painless or better that it is quick so you don't feel pain. Type of drug use or combination of drugs. Poisons, I don't know, but already obgd you already"



i am so sorry you have been through so much pain. i too want out with as little pain as possible. after finding this community i beleive SN will be my way out.
En Portugues: Eu sinto muito por você ter passado por tanta dor. eu também quero sair com o mínimo de dor possível. depois de encontrar essa comunidade, acredito que SN será a minha saída.
 
Last edited:

Similar threads

infinitend
Replies
3
Views
414
Suicide Discussion
Nefera
Nefera
greg ! :3
Replies
0
Views
284
Suicide Discussion
greg ! :3
greg ! :3
Suicide Girl
Replies
12
Views
753
Suicide Discussion
LifeIsCrazyNemb
L
YungWetto
Replies
1
Views
229
Suicide Discussion
YungWetto
YungWetto