D

darkwater

Experienced
Apr 17, 2021
245
When I close my eyes, the pictures come. Often geometric shapes or tunnels of light. A light blue or pink that wanders before my eyes. Sometimes images of people. Finally I saw a scene very similar to this one:https://i.pinimg.com/564x/15/18/f5/1518f5fab4075d1e18dbbf8a8a050d77.jpg
I once had a paranoid psychosis, I never really got better. But I wonder what I actually perceive there. When I read reports about DMT trips it all seems so familiar to me. I have been dealing with it, does anyone else have such symptoms?

And I must say it has changed my view on existence
 
  • Love
  • Like
Reactions: makethepainstop and Venus13
Dead Ghost

Dead Ghost

Mestre del Temps
May 6, 2022
1,338
Yes, but in my case it seems to be about narcolepsy and the fact of skipping sleep phases and going directly to REM without falling asleep completely. It happens every day when I lie down and close my eyes, I suddenly dream without falling asleep.
* I don't know if I have narcolepsy, the neurologist told me it could be.

//

Si, pero en el meu cas es veu que la cosa va de la narcolepsia i el fet de saltar-se fases de son i anar a REM directament sense arribar a adormir-te del tot. Em pasa cada día quan m'estiro i tanco els ulls, somio de cop sense arribar a adormir-me.
* No se pas si tinc narcolepsia, m'ho va comentar el neuròleg que podría ser.
 
O

onewho

Member
Feb 24, 2024
10
It happens every day when I lie down and close my eyes, I suddenly dream without falling asleep.
Living the dream! I think many of us here would love to have that skill
 
  • Like
  • Hugs
Reactions: Dead Ghost and darkwater

Similar threads

Zecko
Replies
6
Views
302
Suicide Discussion
Zecko
Zecko
Pluto
Replies
4
Views
561
Politics & Philosophy
whydidthishappen
W
YuunaTsuki
Replies
2
Views
410
Suicide Discussion
SNastablesalt
SNastablesalt
tvo
Replies
50
Views
4K
Suicide Discussion
trs
T
goodoldnoname923
Replies
45
Views
2K
Suicide Discussion
Eternal Eyes
Eternal Eyes