A
After Life
Member
- Nov 6, 2021
- 92
Would like to chat with someone from sweden about ctb .
UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.
Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.
This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.
In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].
Read our statement here:
Donate via cryptocurrency:
Hello Shadowplay i am new here , don´t know anyone here. are you from sweden `?@Death in Sweden is a cool cat- had some nice chats, but not seen around for a couple of weeks. Maybe no longer with us? :-/
Hi After Life nice to meet you. I'm Australia so about as far from Sweden as you can get. :-)Hello Shadowplay i am new here , don´t know anyone here. are you from sweden `?
Nice to meet you to ShadowplayHi After Life nice to meet you. I'm Australia so about as far from Sweden as you can get. :-)
Hello broken hope nice to meet you , i wish to chat about ctb here in sweden if you want and have the timeHello there. Yes Im from Sweden. Nice to meet you.
Hej tack jag är ny med vet inte riktigt hur det funkar med allt här inne , kan man chatta privat? hur gör man det ?Tjena! Jag är ifrån Sverige, relativt ny till forumet men jag här och är öppen till att chatta om du vill
English translation: Do you want me to visit you? I will get in my Volvo and play Abba. Then we will go to IKEA and eat some Swedish meatballs. After that we will go to a sauna.Tjena! Jag är ifrån Sverige, relativt ny till forumet men jag här och är öppen till att chatta om du vill
hey broken hope försöker svara på det du skrev på min sida men kan inte hur gör man ?Nice to meet you to Shadowplay
Hello broken hope nice to meet you , i wish to chat about ctb here in sweden if you want and have the time
okej tack för infojag tror att man behöver ha postat ett visst antal meddelanden innan man kan börja chatta privat tyvärr, och antalet nummer är hemligt. detta är för att förhindra bots och liknande, jag kommer att försöka skriva till dig när jag har nått det nummret.
English translation: Do you want me to visit you? I will get in my Volvo and play Abba. Then we will go to IKEA and eat some Swedish meatballs. After that we will go to a sauna.
You're all welcome by the way.![]()
shadowplay have you tried to ctb ? if i may askEnglish translation: Do you want me to visit you? I will get in my Volvo and play Abba. Then we will go to IKEA and eat some Swedish meatballs. After that we will go to a sauna.
You're all welcome by the way.![]()
will they not check it in costums ? antiemetics ? have like 100 zoplikon at home but heard that that want do it , its pretty hard for me to get F here in sweden N sites seem to be a scam dont really know what to do . do you have a plan if i may ask ?I have not tried to ctb yet and SN doesn't seem to be avaible for purchase in Sweden, although you could buy it from amazon, expect a shipping order of 5-6 weeks. You'll also need a prescription for the antiemetics
Hej! Det är möjligt att du måste ha skrivit ett antal meddelanden innan det går. Vet inte säkert. Annars borde det finnas som alternativ att man vill svara.hey broken hope försöker svara på det du skrev på min sida men kan inte hur gör man ?
okej tack för info
Nä det är verkligen inget att rekommendera. Det är väldigt svårt att dö av en överdos av sådant. Leder mest till ytterligare lidande. Jag känner inte till några andra mediciner som är lätta att få tag på här.Zopiklon är inget att försöka med antar jag ? tar 1 till en och en halv per natt så har lite tolerans, dela gärna med dig om det finns andra mediciner som kan funka och är lätt att få tag i sverige F verkar svårt att få tag i.
Ja jag förstod det , Fattar inte att det ska vara så svårt att ctb .Nä det är verkligen inget att rekommendera. Det är väldigt svårt att dö av en överdos av sådant. Leder mest till ytterligare lidande. Jag känner inte till några andra mediciner som är lätta att få tag på här.
Ja jag har hört en del om den , har dock inte sett den , tog namnet för att det är där jag vill vara :-) , har du försökt ctb nån gång ? Helium som säljs i Sverige i ballong butikerna är väl inte heller bra kvalitet på antar jag . finns det några kemikalier som funkar? några byggnader som är lätt att ta sig på högt nog utan att bli påkommen ? tåg är det smärtfritt eller T-bana ?Nä det är verkligen inget att rekommendera. Det är väldigt svårt att dö av en överdos av sådant. Leder mest till ytterligare lidande. Jag känner inte till några andra mediciner som är lätta att få tag på här.
@After Life är ditt nick från serien med samma namn? Grym serie hur som helst.
Vet du exakt hur du ska göra när du får din SN ? vilka mer saker du ska ta i samband med den så det blir smärtfritt ?Ja jag förstod det , Fattar inte att det ska vara så svårt att ctb .
Ja jag har hört en del om den , har dock inte sett den , tog namnet för att det är där jag vill vara :-) , har du försökt ctb nån gång ? Helium som säljs i Sverige i ballong butikerna är väl inte heller bra kvalitet på antar jag . finns det några kemikalier som funkar? några byggnader som är lätt att ta sig på högt nog utan att bli påkommen ? tåg är det smärtfritt eller T-bana ?
Jag kan tyvärr inte ge dig några råd om detta. Du kan läsa på wiki delen av forumet. Det finns utförliga guider.Ja jag förstod det , Fattar inte att det ska vara så svårt att ctb .
Ja jag har hört en del om den , har dock inte sett den , tog namnet för att det är där jag vill vara :-) , har du försökt ctb nån gång ? Helium som säljs i Sverige i ballong butikerna är väl inte heller bra kvalitet på antar jag . finns det några kemikalier som funkar? några byggnader som är lätt att ta sig på högt nog utan att bli påkommen ? tåg är det smärtfritt eller T-bana ?
har läst en del om det här men frågan var i Sverige. är det mot reglerna att svar eller berätta hur man ska göra ? Tycker många här ger råd för att det ska gå rätt till eller har jag missförstått något ?Jag kan tyvärr inte ge dig några råd om detta. Du kan läsa på wiki delen av forumet. Det finns utförliga guider.
Man får inte vägleda en annan användare i hur de ska begå självmord vad jag har förstått.har läst en del om det här men frågan var i Sverige. är det mot reglerna att svar eller berätta hur man ska göra ? Tycker många här ger råd för att det ska gå rätt till eller har jag missförstått något ?
har läst hur folk här ger råd till varandra om hur saker ska användas så det blir rätt utan att uppmana någon till något , därför ville jag komma i kontakt med svenskar som kunde ge mig råd om hur saker kan användas utan att uppmana till något .Man får inte vägleda en annan användare i hur de ska begå självmord vad jag har förstått.
Du kan läsa Stan's guide om SN den är väldigt utförlig.har läst hur folk här ger råd till varandra om hur saker ska användas så det blir rätt utan att uppmana någon till något , därför ville jag komma i kontakt med svenskar som kunde ge mig råd om hur saker kan användas utan att uppmana till något .
tack för tipsets uppskattar det men jag tycker alltid det är bäst att fråga om saker och ting om man kanske missförstår det man läser. många här verkar ha olika upplägg till hur man använder SN och med vad för att förhindra uppstötningar osv, jag tycker inte att du uppmanar till något om du säger hur du skulle använda SN tex . det är bara informativt som reglerna säger som jag just läste. tack på för handDu kan läsa Stan's guide om SN den är väldigt utförlig.
tack antar det är recept belagd här i Sverige? har läst en massa nonsens på Flashb detta forum verkar jätte bra och seriöst trevligare personer och mycket bra information om olika metoder . tycker också det är trevligare att chatta med dig då språket gör mycket.Jag vill själv försöka ta metoclopramide och så naturligtvis fasta 8 timmar innan. Det är min plan för framtiden.
Ja det är det. Jag ska försöka hitta det ändå.tack antar det är recept belagd här i Sverige?
dela gärna med via private message när du får SN och hur du fixar metoclopramide. hur länge har du tänkt på ctb? har själv gjort det till och från i några år nuJa det är det. Jag ska försöka hitta det ändå.
Det ska jag göra. Jag har tänkt på det "seriöst" i några år.dela gärna med via private message när du får SN och hur du fixar metoclopramide. hur länge har du tänkt på ctb? har själv gjort det till och från i några år nu