paska_paska

paska_paska

A living ghost
Sep 30, 2023
38
Mukava turista näissä langoissa omalla kielellä. Ei siitä mitään haittaa ole vaikka 1 lanka vain suomeksi.

Itsellä ei lähtö vielä vuoteen. Mutta 2025 ois tarkoitus poistua. On vielä ennen sitä tehtävää. Olen nyt 35 ja minulla on neurologisia ongelmia ja asberger. En jaksa rämpiä enään läpi sitä 20-40 vuotta mitä olisi jäljellä jos ei tapahdu mitään.

Olen kaikkia menetelmiä miettinyt
-valtimoiden viiltämistä
-häkämyrkytystä
-heliumin hengittämistä
-natriumnitriittiä.
-hirttäytymistä niin että tukin
kaulavaltimot.


Helium tuntuu parhaimmalta. Katsoo nyt saanko hankittua kaiken tarvittavan. Jos en niin sitten häkä tai natriumnitriitti.
Ite olen kokeillut vähän kaikkea. Mm. Yliannostusta niillä ja näillä lääkkeillä (kodeiini, fluoksetiini, ibuprofeeni kun olin todella epätoivoinen) ja tota partial hanging juttua. Itsellä lähtö viimeistään syysloman jälkeisellä viikolla, oon siis lukiossa kolmatta vuotta opiskelemassa eikä tästä meinaa tulla enää yhtään mitään kun en jaksa enää yrittää koulun suhteen, siksi syysloman tienoilla kun en jaksaisi sen jälkeen edes ajatella kouluun lähtemistä
 
avaruus

avaruus

loser · gone very soon
Aug 17, 2022
560
Mukava turista näissä langoissa omalla kielellä. Ei siitä mitään haittaa ole vaikka 1 lanka vain suomeksi.

Itsellä ei lähtö vielä vuoteen. Mutta 2025 ois tarkoitus poistua. On vielä ennen sitä tehtävää. Olen nyt 35 ja minulla on neurologisia ongelmia ja asberger. En jaksa rämpiä enään läpi sitä 20-40 vuotta mitä olisi jäljellä jos ei tapahdu mitään.

Olen kaikkia menetelmiä miettinyt
-valtimoiden viiltämistä
-häkämyrkytystä
-heliumin hengittämistä
-natriumnitriittiä.
-hirttäytymistä niin että tukin
kaulavaltimot.


Helium tuntuu parhaimmalta. Katsoo nyt saanko hankittua kaiken tarvittavan. Jos en niin sitten häkä tai natriumnitriitti.
Itsekkin oon miettiny tota heliumia, tulee vaan järkyttävän kalliiksi ja mitä oon kattonu niin suomessa sekotetaan ilmaa noiden kaasupullojen sekaan että puhtaaseen heliumiin (tai muihin kaasuihin) on aika vaikea päästä käsiksi, varsinkin yksityishenkilönä ilman Y-tunnusta.

Tosijaan jos nitriitti pääsee tullista läpi ongelmitta, niin voin antaa linkin sivustoon mistä tilasin.
 
  • Like
Reactions: thot88
Forsaken666

Forsaken666

Lost
Oct 3, 2023
12
Kohta olisi se aika hypätä tuonpuoleiseen. Hitto et pelottaa jos toi epäonnistuu. Jos vyö katkeaa? Jos jostain syystä heräänkin. Pitäisi vaan saada taju pois ja hyvästi. Jännä miten vaikealta tää tuntuu vaikkei muuta haluakkaan.
 
avaruus

avaruus

loser · gone very soon
Aug 17, 2022
560
Kohta olisi se aika hypätä tuonpuoleiseen. Hitto et pelottaa jos toi epäonnistuu. Jos vyö katkeaa? Jos jostain syystä heräänkin. Pitäisi vaan saada taju pois ja hyvästi. Jännä miten vaikealta tää tuntuu vaikkei muuta haluakkaan.
Tänäänkö meinasit vielä?
Sanoit että vyöllä yrität? Kannattaa suosiolla ostaa joku köysi ettei käy pahasti, tais maksaa vähän alle kympin + postikulut kun puuilosta tilasin 10mm paksuisen köyden joka kestää 300kg rasituksen.
Itse en ainakaan luottais vyöhön, edes 'partial' tavalla.
 
Forsaken666

Forsaken666

Lost
Oct 3, 2023
12
Tänäänkö meinasit vielä?
Sanoit että vyöllä yrität? Kannattaa suosiolla ostaa joku köysi ettei käy pahasti, tais maksaa vähän alle kympin + postikulut kun puuilosta tilasin 10mm paksuisen köyden joka kestää 300kg rasituksen.
Itse en ainakaan luottais vyöhön, edes 'partial' tavalla.
Tänään olisi tarkoitus. Tein silleen typerästi et käytin kaiken rahan vikaan iltaan radalla ja nyt ainoa asia millä mahdollista on toi helvetin vyö.
 
avaruus

avaruus

loser · gone very soon
Aug 17, 2022
560
Tänään olisi tarkoitus. Tein silleen typerästi et käytin kaiken rahan vikaan iltaan radalla ja nyt ainoa asia millä mahdollista on toi helvetin vyö.
Jos lakanoita löytyy niin kyllähän niilläkin vois jotenkin improa. (ainakin kuulee välillä että jenkeissä vangit usein hirttäytyy lakanoihin)
Mutta toivottavasti vyö kestää.
 
LaVieEnRose

LaVieEnRose

Angelic
Jul 23, 2022
4,188
Torilla tavataan.
 
  • Yay!
  • Like
Reactions: avaruus and paska_paska

Similar threads

B
Replies
2
Views
95
Offtopic
Buh-bye!
B
requiesce
Replies
3
Views
155
Suicide Discussion
requiesce
requiesce
gnarly
Replies
3
Views
87
Offtopic
Pluto
Pluto
coolgal82
Replies
10
Views
234
Offtopic
coolgal82
coolgal82
GalacticWarrior777
Replies
0
Views
94
Suicide Discussion
GalacticWarrior777
GalacticWarrior777