Officially on my disability certificate:
- Obsessive-Compulsive Disorder
- Generalized Anxiety Disorder
- Developmental Disorder (Asperger's in principle)
- Balance disorder (peripheral vertigo)
And unofficially:
- Narcolepsy
- Attention deficit disorder
- Irritable colon
- Insufficiency in physical exertion
And nonsense that affects me but that a lot of people have and it doesn't affect them:
- Chilblains in the hands at temperatures below 25 degrees Celsius positive.
- Marked loss of sight due to age due to latent hyperopia.
- Fungi on hands, feet and some parts of the body.
- Prostatic hyperplasia level 2
- Lack of B12, folic acid, Vitamin D... but why do I eat badly, since everything hurts and I have been reducing food so much that I have stuck anemia in my body permanently.
- And teeth that often hurt if the food is not tender enough.
And the truth, I need someone by my side who loves me because I hate myself and I can't keep despising myself like this. I will never do CTB, I know that now, so least I feel valued by someone who will make me see that maybe I am worth a little bit of my company. This way I would at least change my attitude and maybe overlook most of my problems and focus more on enjoying what I can of this life...you have to hope for better times if only to better endure the inevitable day to day.
I guess I'm addicted to life, otherwise I can't explain it.
//
De manera oficial en el meu certificat de discapacitat:
- Trastorn Obsessiu-Compulsiu
- Trastorn d'Ansietat Generalitzada
- Trastorn del desenvolupament (Asperger en principi)
- Trastorn de l'equilibri (vertigen periféric)
I de forma no oficial:
- Narcolepsia
- Trastorn per déficit d'atenció
- Colón irritable
- Insuficiéncia a l'esforç físic
I tonteriés que m'afecten a mi però que te molta gent i no els hi afecta pas:
- Penellons a les mans a menys de 25 graus
- Pérdua acusada de vista per l'edat degut a l'hipermetreopía latent
- Fongs a mans, peus i per alguns llocs del cos
- Hiperplàsia prostàtica nivell 2
- Falta de B12, àcid fòlic, Vitamina D... però perquè menjo malament ja que tot em fa mal i he anat reduïnt tant el menjar que m'he fotut l'anèmia dins el cos de forma permament.
- I unes dents que em fan mal sovint si el menjar no es prou tendre.
I la veritat, necessito algú al meu costat que m'estimi perquè jo m'odio a mi mateix i no puc seguir despreciant-me d'aquesta manera. No faré mai el CTB, ara ho sé, així que que menys que sentir-me valorat per algú que em faci veure que potser val una mica la pena la meva companyía. D'aquesta manera al menys cambiaría la meva actitud i potser passaría per alt la majoría dels meus problemes i em centraría més a gaudir del que pugui d'aquesta vida... s'ha de tenir l'esperança de temps millors encara que només sigui per aguantar millor el dia a dia.
Suposo que sóc adicte a la vida, sinó no m'ho explico pas.