Hope your transition was smooth and peaceful
Minsu ♀️🏳️🌈 Jan 17, 2023 545 Oct 10, 2023 #31 Hope your transition was smooth and peaceful Reactions: Praestat_Mori
höstdepressioner Jag är den frusne vålnaden i trasiga, frostiga klä Oct 7, 2023 31 Oct 10, 2023 #32 I hope the journey was painless and peaceful, RIP.
Minsu ♀️🏳️🌈 Jan 17, 2023 545 Oct 10, 2023 #33 höstdepressioner said: I hope the journey was painless and peaceful, RIP. Click to expand... Off topic. Er du svensk? Jag kan prata lite svenska och jag älskar också språket
höstdepressioner said: I hope the journey was painless and peaceful, RIP. Click to expand... Off topic. Er du svensk? Jag kan prata lite svenska och jag älskar också språket
höstdepressioner Jag är den frusne vålnaden i trasiga, frostiga klä Oct 7, 2023 31 Oct 10, 2023 #34 Minsu said: Off topic. Er du svensk? Jag kan prata lite svenska och jag älskar också språket Click to expand... Nej, jag är engelsk men jag kan prata lite svenska också :) Maybe best to take this conversation elsewhere, however Reactions: Minsu
Minsu said: Off topic. Er du svensk? Jag kan prata lite svenska och jag älskar också språket Click to expand... Nej, jag är engelsk men jag kan prata lite svenska också :) Maybe best to take this conversation elsewhere, however