• UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.

• Hey Guest,

Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.

This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.

In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].

Read our statement here:

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC): 34HyDHTvEhXfPfb716EeEkEHXzqhwtow1L
    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
J

JackDie

Member
Oct 20, 2021
6
Alguém do Brasil que conhece onde comprar SN confiável e de qual marca?
Agradeço.

• Hugs
Reactions: patheticpartner
xrafinha

xrafinha

Member
Mar 29, 2021
87
Eu comprei o meu no ML. Faz alguns meses e ainda não o abri, mas antes de usá-lo com certeza farei o teste do sangue pra ver se ele passa...

• Like
Reactions: patheticpartner and LonelyBrazilian
N

Naufrago

Somos o que pensamos...
Sep 24, 2021
82
Agradeço.
Digita na barra de busca aqui no site SS : do Brasil.
Agradeço.
Ola JackDie, digita na barra de busca do site aqui no SS; do Brasil, você verá um monte de theards

Last edited:
  • Like
LonelyBrazilian

LonelyBrazilian

Just a boring guy.
Oct 21, 2021
180
Eu comprei o meu no ML. Faz alguns meses e ainda não o abri, mas antes de usá-lo com certeza farei o teste do sangue pra ver se ele passa...
O que é esse teste de sangue? Tem alguma thread aqui no SS falando sobre isso?

• Like
xrafinha

xrafinha

Member
Mar 29, 2021
87
O que é esse teste de sangue? Tem alguma thread aqui no SS falando sobre isso?
Basicamente você mistura seu sangue no SN e se ficar marrom quer dizer que ele está reagindo da maneira que deveria com o oxigênio.... procura blood test que você deve encontrar tópicos sobre.

• Like
Reactions: LonelyBrazilian
LonelyBrazilian

LonelyBrazilian

Just a boring guy.
Oct 21, 2021
180
Basicamente você mistura seu sangue no SN e se ficar marrom quer dizer que ele está reagindo da maneira que deveria com o oxigênio.... procura blood test que você deve encontrar tópicos sobre.
Ah sim, entendi. Irei pesquisar mais tópicos sobre aqui no SS. Obrigado por responder.