Olek Messier 87

Olek Messier 87

Student
Sep 1, 2024
111
Since I still can't find DMC, I searched and found several sources that seem reliable such as "b*****". But if anyone has any good leads or any useful information to share with me, it would be greatly appreciated.
(Pretty new here, I know, but I don't intend to stay long. I'm not a journalist or anything of that sort; just trying to slip away)
 
Last edited:
LifeQuitter

LifeQuitter

Student
Jul 11, 2024
188
There's lots of posts about that particular brand. It's usually called BM if you want to search for threads about it.
 
  • Like
Reactions: Olek Messier 87
Olek Messier 87

Olek Messier 87

Student
Sep 1, 2024
111
There's lots of posts about that particular brand. It's usually called BM if you want to search for threads about it.
Thank you very much, I'll look for that.
 
  • Like
Reactions: LifeQuitter
LunarLight

LunarLight

i'm a loser, a failure
Apr 3, 2024
818
BM source is legit, I got one of my SN packages from them.
 
  • Like
Reactions: Olek Messier 87
maynoname

maynoname

Student
Aug 13, 2024
153
@LunarLight @Olek Messier 87

Just to know, I looked at this site too, but when I entered my address they told me that delivery was impossible.
Do you have to place the order via the email "for international orders"?
 
  • Like
Reactions: Eole2.0
Olek Messier 87

Olek Messier 87

Student
Sep 1, 2024
111
Just to know, I looked at this site too, but when I entered my address they told me that delivery was impossible.
Do you have to place the order via the email "for international orders"?
Ce site là ne livre pas en dehors du pays.
 
Olek Messier 87

Olek Messier 87

Student
Sep 1, 2024
111
Ok tu me rassures, je pensais être complètement con mais en effet j'avais bien vu. Merci compatriote !
Pas de quoi ! Désolé si je n'en dis pas plus, je ne suis pas très à l'aise avec l'idée de donner une solution clé en main à quelqu'un pour mettre fin à ses jours. Si t'es déterminé, comme je le suis, tu trouveras aussi facilement que moi ce que j'ai trouvé, normalement, mais je n'ai pas trop envie de t'y encourager.
 
maynoname

maynoname

Student
Aug 13, 2024
153
Pas de quoi ! Désolé si je n'en dis pas plus, je ne suis pas très à l'aise avec l'idée de donner une solution clé en main à quelqu'un pour mettre fin à ses jours. Si t'es déterminé, comme je le suis, tu trouveras aussi facilement que moi ce que j'ai trouvé, normalement, mais je n'ai pas trop envie de t'y encourager.
Ah non t'inquiète pas de soucis. J'ai déjà mon SN, juste un backup peut être appréciable mais bon, je vais probablement faire confiance à celui que j'ai déjà.
 
Olek Messier 87

Olek Messier 87

Student
Sep 1, 2024
111
Ah non t'inquiète pas de soucis. J'ai déjà mon SN, juste un backup peut être appréciable mais bon, je vais probablement faire confiance à celui que j'ai déjà.
I see.
 

Similar threads