• UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.

• Hey Guest,

Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.

This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.

In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].

Read our statement here:

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC): 34HyDHTvEhXfPfb716EeEkEHXzqhwtow1L
    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
L

L'angeDéchudelamort

New Member
Apr 29, 2025
1
Je veux en finir avec ma vie, je ne trouve plus rien de positif, joyeux , plus rien ne me pousse a continuer a vivre cette vie qui n'as plus aucun sens , je veux vraiment mourir , me suicider, quitter le monde et ma souffrance intérieure , mes blessures trop lourdes a porter . J'ai fait plusieurs TS dans ma vie , je me suis toujours rater au final, je suis au bout , je rêve de me foutre en l'air toutes les nuits , je veux me libérer de tout ça, de ce mal en moi. Je sais que c'est la seule manière d'être enfin sauver de tout mon malheur, de ma dépression, de mon automutilation quotidienne. Si seulement on m'avait laissé partir .... Je sais que je vais me suicider, bientôt , je n'ai pas de date précise. Mais l'envie est là , bien présente, depuis beaucoup Trop longtemps. Je cherche une personne sur ce forum pour discuter, partager mes idées noires, vider mon sac avec quelqu'un qui va me comprendre. Je cherche aussi une personne qui m'aide pour mon suicide. Une personne qui va me permettre de me libérer définitivement en m'accompagnant pour réussir à mourir.

• Hugs
Reactions: ForestGhost and NearlyIrrelevantCake