• UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.

• Hey Guest,

Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.

This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.

In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].

Read our statement here:

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC): 34HyDHTvEhXfPfb716EeEkEHXzqhwtow1L
    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
S

Suanne samp

Member
Oct 28, 2021
7
E mais uma vez eu acabo um relacionamento por ter ansiedade e depressão,acho que depois dessa eu parei eu só penso em me matar agora

mistvissione11e

mistvissione11e

Member
Jan 3, 2022
49
Por favor considéralo bien, esto es un momento pasajero y doloroso, pero todo pasa, uno llego aquí al mundo solo y se va solo, una relación no debe empujarte al abismo.

D

Death_the_kid

Member
Dec 16, 2020
68
Estoy en la misma situación justo ahora, todo lo cambia el tiempo nunca nada dura ni sigue siendo lo mismo,en verdad eh perdido toda esperanza, pero bueno eso solo es una de las pequeñas malditas cosas por las que me quiero matar, la maldita lista es enorme y en verdad ya estoy cansado de todo, solo quiero dormir y no despertar jamás.