• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
Estrela do Sol

Estrela do Sol

Member
Dec 2, 2020
31
Hoje levei meu pai a uma consulta. Em um prédio (15andar). Me deu uma vontade enorme de saltar.mas não quis fazer isso na frente do meu pai idoso. Mas agora tenho certeza que irei me jogar. Acho que 15 andares deve ser suficiente. Pretendo marcar uma consulta como se fosse para mim, e irei me jogar. Já tentei SUICÍDIO por overdose de medicações duas vezes e falhei, mas creio que pular de uma altura destas não deve falhar!

• Aww..
Reactions: YukiFox
YukiFox

YukiFox

Pastel demon
Dec 8, 2018
320
Olá, lamento sua decisão. Mas sua vida é sua e não sinta vergonha de decidir morrer.
Enfim, somente peço prudência antes de pular. Pois pular da janela, se ela é pequena vai ser difícil se jogar. Então olhe bem como vai fazer.

• Like
Reactions: Estrela do Sol