lkjhgfdsa1

lkjhgfdsa1

🖤
Apr 17, 2024
442
wat s gebeurt
Ik trek het echt allemaal niet meer ik zat gister echt vast in een fucking delusie maar vandaag is de realiteit weer tot me gekomen ik kan hier letterlijk allemaal niet meer tegen ik word echt helemaal gek

bearbrikk

bearbrikk

Listen to the voice in your head
May 2, 2024
121
wat kan je niet aan?

bearbrikk

bearbrikk

May 2, 2024
121
Hoe ziet dat leven er nu uit voor jou van dag tot niks
tot dag*

AR3S_

AR3S_

Forceful bliss
May 22, 2024
36
het leven ahah

en de consequenties van mijn eigen acties
Dat is eenmaal het leven...
Leven met de consequenties van je eigen keuzes en acties, soms ligt de uitkomst uiteraard niet aan jezelf, maar ik voel met je mee.
Zit er zelf al jaren mee, en stel CTB steeds uit voor tijdelijk plezier, maar eindig altijd op precies dezelfde plek met dezelfde uitkomst

lkjhgfdsa1

lkjhgfdsa1

🖤
Apr 17, 2024
442
Dat is eenmaal het leven...
Leven met de consequenties van je eigen keuzes en acties, soms ligt de uitkomst uiteraard niet aan jezelf, maar ik voel met je mee.
Zit er zelf al jaren mee, en stel CTB steeds uit voor tijdelijk plezier, maar eindig altijd op precies dezelfde plek met dezelfde uitkomst
oh veel nederlanders hier

dit leven valt me echt te zwaar
probeer mezelf continue te overtuigen dat het wel goed komt, maar het gaat echt never goed komen.

ctb kan niet zo moeilijk zijn
in elk geval niet moeilijker dan leven
genoeg mensen doen het
toch kan ik het niet want ik ben een fucking coward

bearbrikk

bearbrikk

May 2, 2024
121
CBT is zeker moeilijk. Veel mensen onderschatten onze overlevings instincten.

AR3S_

AR3S_

Forceful bliss
May 22, 2024
36

probeer mezelf continue te overtuigen dat het wel goed komt, maar het gaat echt never goed komen.

genoeg mensen doen het
Voor sommige mensen komt het zeker weten goed, en zijn blij dat ze zijn blijven doorleven. Voor mij is die eventuele uitkomst mij het niet waard, en denk dat een gedeelte van ons instinct waardoor we ons the "zwak" voelen om CTB komt uit het feit dat het een taboe is.
Furthermore, CTB is zeker zwaar, heb het in het verleden een keer geprobeerd met een scheermes, wat ongelofelijk moeilijk was.
Dus probeer het nu een stuk vrediger.

lkjhgfdsa1

lkjhgfdsa1

🖤
Apr 17, 2024
442
CBT is zeker moeilijk. Veel mensen onderschatten onze overlevings instincten.

als ctb moeilijker zou zijn dan leven
dan zou niemand ctb'en
toch zijn er mensen die het lukt
ik ben echt jaloers op hen

het enige probleem is dat ik de consequenties van falen niet aan kan. dat houdt me tegen.

aan de andere kant is mijn leven is zo fucking ingestort en ik wil het niet meer opbouwen
ik ben er zo klaar mee

want ik ben al dood
het enige wat van mij over is, is dit lijf en geest waar ik nog vast in zit
het is een fucking gevangenis hier
Voor sommige mensen komt het zeker weten goed, en zijn blij dat ze zijn blijven doorleven. Voor mij is die eventuele uitkomst mij het niet waard, en denk dat een gedeelte van ons instinct waardoor we ons the "zwak" voelen om CTB komt uit het feit dat het een taboe is.
Furthermore, CTB is zeker zwaar, heb het in het verleden een keer geprobeerd met een scheermes, wat ongelofelijk moeilijk was.
Dus probeer het nu een stuk vrediger.
met een scheermes is ook high chance of failure
volgens deze site althans lol

AR3S_

AR3S_

Forceful bliss
May 22, 2024
36
als ctb moeilijker zou zijn dan leven
dan zou niemand ctb'en
toch zijn er mensen die het lukt
ik ben echt jaloers op hen

het enige probleem is dat ik de consequenties van falen niet aan kan. dat houdt me tegen.

aan de andere kant is mijn leven is zo fucking ingestort en ik wil het niet meer opbouwen
ik ben er zo klaar mee

want ik ben al dood
het enige wat van mij over is, is dit lijf en geest waar ik nog vast in zit
het is een fucking gevangenis hier

met een scheermes is ook high chance of failure
volgens deze site althans lol
Zeker waar, al was ik toen een stukje jonger, had ik geen onderzoek gedaan, en was dat het eerste wat mij toe kwam.
En ik denk niet dat het moeilijker is dan leven, maar het komt ook weer niet makkelijk.
En het klinkt alsof we ons in soortgelijke omstandigheden bevinden, ivm het instorten van het leven.

lkjhgfdsa1

lkjhgfdsa1

🖤
Apr 17, 2024
442
Zeker waar, al was ik toen een stukje jonger, had ik geen onderzoek gedaan, en was dat het eerste wat mij toe kwam.
En ik denk niet dat het moeilijker is dan leven, maar het komt ook weer niet makkelijk.
En het klinkt alsof we ons in soortgelijke omstandigheden bevinden, ivm het instorten van het leven.
ja ik relate wel
heb ook zonder onderzoek alcohol & slaappillen ingenomen met het idee dat ik er een hartaanval van zou krijgen en zou sterven lolll
was voordat ik op deze site zat, echt mega dom

wil je delen?
ik schaam teveel om alle details te delen
maar voor mij komt het er op neer dat ik niks meer over heb in deze wereld

bearbrikk

bearbrikk

May 2, 2024
121
Ik bedoel onze lichaams reactie dat zit al eeuwen onze genen het instinct om te overleven

AR3S_

AR3S_

Forceful bliss
May 22, 2024
36
ja ik relate wel
heb ook zonder onderzoek alcohol & slaappillen ingenomen met het idee dat ik er een hartaanval van zou krijgen en zou sterven lolll
was voordat ik op deze site zat, echt mega dom

wil je delen?
ik schaam teveel om alle details te delen
maar voor mij komt het er op neer dat ik niks meer over heb in deze wereld
Ik zou je een pm sturen, maar ben pas sinds vandaag aanvaard op dit forum, weet nog niet 100% wanneer het een optie is.

lkjhgfdsa1

lkjhgfdsa1

🖤
Apr 17, 2024
442
Ik zou je een pm sturen, maar ben pas sinds vandaag aanvaard op dit forum, weet nog niet 100% wanneer het een optie is.
Stuur me een berichtje wanneer je kan :)

Y

yaraisasadgirl

Pro fruit ninja player :p
Apr 2, 2024
11

genoeg mensen doen het
Je zal nooit weten of het goed komt helaas. That's life. Live it en Dan kom je erachter.

Je bent geen coward dat is je survival instinct. Genoeg mensen doen het ja maar die hebben ook meerdere pogingen vaak. Don't underestimate SI.

Je zal nooit weten of je leven beter zal worden tot je het hebt geleefd. Je zal nooit weten of je ctb poging zou hebben gewerkt tot je t hebt gedaan.

Maybe see someone to talk to? Of stuur maar een private message.

B

black and white

Member
May 27, 2024
70
i dont succed to go on your profile, but feel free to pm if you need to talk.