Zen0

Zen0

Member
Jan 4, 2024
11
Do you ever feel periods of emptiness in your life? You don't feel sad, angry, happy, not anything really. Cause I do. Lately I'm realizing that I don't really feel much of anything anymore. Just a pit of loneliness and a lack of humanity where my heart should be. I smile, laugh, crack jokes, cry, frown and scream just like any human being does in their life. But what I feel (or lack of feeling) doesn't match my expressions. As far as anyone in my life currently is concerned, nothings changed. But there are times where emotions should come in to play in what I do....and I just can't feel anything at all.
 
  • Hugs
Reactions: landslide2
F

fvckfamily

Apenas um homem que perdeu tudo em troca de nada.
Aug 26, 2024
171
Você já sentiu períodos de vazio na sua vida? Você não se sente triste, bravo, feliz, nada realmente. Porque eu me sinto. Ultimamente, estou percebendo que realmente não sinto mais nada. Apenas um poço de solidão e uma falta de humanidade onde meu coração deveria estar. Eu sorrio, rio, faço piadas, choro, franzo a testa e grito como qualquer ser humano faz em sua vida. Mas o que sinto (ou a falta de sentimento) não condiz com minhas expressões. No que diz respeito a qualquer pessoa em minha vida atualmente, nada mudou. Mas há momentos em que as emoções deveriam entrar em jogo no que eu faço... e eu simplesmente não consigo sentir nada.
yes my friend
 

Similar threads

wildflowers1996
Replies
0
Views
23
Politics & Philosophy
wildflowers1996
wildflowers1996
G
Replies
0
Views
41
Suicide Discussion
gummyshark
G
qualityOV3Rquantity
Replies
2
Views
118
Suicide Discussion
James Sunderland
James Sunderland
UnnervedCompany
Replies
7
Views
224
Recovery
UnnervedCompany
UnnervedCompany