• New TOR Mirror: suicidffbey666ur5gspccbcw2zc7yoat34wbybqa3boei6bysflbvqd.onion

  • Hey Guest,

    If you want to donate, we have a thread with updated donation options here at this link: About Donations

- V -

- V -

Member
Dec 15, 2022
30
Hi there. I'm new in town.
I've been reading the threads for a few months as a "simple visitor" and this afternoon I created my account.

Why ? Good question.. I imagine that chatting with non-pro-life people would be nice while waiting to take action.
I imagine that writing without it ending up in the trash, whether read or not, would help me, like a bottle in the sea.
That it would help me to breathe a little, and to be able to spend additional days.

It's time, I hear my bus coming, but I have to wait for the next one, my brother is counting on me, we have something on the way that ends mid-February if all goes well, I can't let it go , even though I know he won't mind. no way.
Yet everything is ready, I'm cooked to perfection, I take advantage of the time that remains to put my things in order, tidy up, throw away my mess.

I have the impression of becoming, or this situation makes me, bi-polar (excuse me real bi-polars, it's probably a misnomer and I don't want to hurt anyone) I explain myself: one day I I'm not well at all, I'm ready to catch the first bus that passes, and the next day it's just not bad. And so on..

The recovery topic is pleasant to me on days when I don't ask myself: what's the point of continuing?

I feel ridiculous, I really don't have a life to complain about, while some people have real problems.
I lost everything in the space of a few months. Pretty classic


Today I'm in my "chaotic scenario", which actually equals the life of 90% of "normal" people.
Back to the starting point, no job no money, I have to redo myself, I can redo myself, I know it.
Find a job, struggle at minimum wage with a shitty job for a while, time to get over it, but sorry to tell you this, having a job is not a life, it's not for me. It's been 10 years now since I've didnt have a "normal" job. I did everything not to go back there. I do not want.
10 years or so focusing on one and only goal, I lived only for that, and everything exploded in such a short time.

Especially since, now, I have no reason to do it, to start from scratch, to face a life of slave for what in the end?
I don't really have a reason to die, in fact, I no longer have a reason, I don't want to, it's silly. I feel silly.
It's ridiculous isn't it?

Of course the trend can reverse at any time, but right now, if it were to happen, I wouldn't follow it.
Am I the only one who just doesn't want to?

I feel so dumb.

For the method, I plan something quite classic: a complete suspension. Like dad lol (no relation, it didn't influence my choice)
I already have my 10.5mm static rope & anchor point if I'm doing this at home.
The keys in the lock to prevent the opening from the outside, it is the signal, during my life I always told my relatives that it would happen like this if I had to do it. If their brains are working they will understand soon enough.
I didn't plan to write a note, maybe something because I love cynical humor, I saw one in a thread that I can't find anymore that said: "This morning I put away the spoons with the forks, I can't take it anymore" something like that.

I'm afraid of one thing: not hitting my carotids fast enough, hard enough, and feeling the pressure in the skull.
Also planned to drink to make me grow cojones, after setting up the set-up.

I don't know what more to say at the moment.

By the way! Hello, or rather good evening, it's almost midnight here in France.
Peace to all

PS: sorry for my English, as you will have noticed, it's not my first language.


____________________________________________________________________________________________________________________________



Bonjour à tous. Je suis nouveau en ville.
Cela fait quelques mois que je lis les threads en tant que " simple visiteur " et cet après-midi j'ai créé mon compte.

Pourquoi ? Bonne question.. J'imagine que de discuter avec des personnes non pro-life serait agréable en attendant de passer à l'acte.
J'imagine que d'écrire sans que cela finisse à la corbeille, que ce soit lu ou non, m'aiderait, comme une bouteille à la mer.
Que ça m'aiderait à souffler un peu, et de pouvoir passer des journées supplémentaires.

C'est le moment, j'entends mon bus arriver, mais je dois attendre le prochain, mon frère compte sur moi, nous avons un truc en route qui se termine mi-février si tout va bien, je ne peux pas le laisser tomber, même si je sais qu'il ne m'en voudra pas. pas du tout.
Pourtant tout est prêt, je suis cuit à point, je profite du temps qu'il reste pour mettre mes affaires en ordre, ranger, jeter mon bazar.

J'ai l'impression de devenir, ou cette situation me rend, bi-polaire (excusez moi les vrais bi-polaires, c'est sûrement un abus de langage et je ne veux blesser personne) je m'explique: un jour je ne suis pas bien du tout, je suis prêt à attraper le premier bus qui passe, et le lendemain ça ne va juste pas mal. Et ainsi de suite..

Le topic recovery m'est plaisant les jours où je ne me demande pas: à quoi bon continuer ?

Je me sens ridicule, je n'ai pas une vie à plaindre en vérité, alors que certains ont de réels problèmes.
J'ai tout perdu en l'espace de quelques mois. Assez classique


Aujourd'hui, je suis dans mon "scenario chaotique", qui équivaut en fait à la vie de 90% des gens "normaux".
Retour au point de départ, no job no money, faut que je me refasse, je peux me refaire, je le sais.
Trouver un job, galérer au salaire minimum avec un job de merde quelques temps, le temps de me refaire, mais désolé de vous dire cela, avoir un job ce n'est pas une vie, ce n'est pas pour moi. Cela fait 10 ans maintenant que je n'ai pas eu de travail "normal". J'ai tout fais pour ne plus y revenir. Je ne veux pas.
10 ans à peu près à me focus sur un seul et unique but, je ne vivais plus que pour cela, et tout à éclater en si peu de temps.

Surtout que, maintenant, je n'ai aucune raison de le faire, repartir de zéro, affronter une vie d'esclave pour quoi au final ?
Je n'ai pas réellement de raison de mourir, en fait, je n'ai plus de raison, j'ai pas envie, c'est idiot. Je me sens idiot.
C'est ridicule n'est-ce pas ?

Bien-sûr que la tendance peut s'inverser à tout moment, mais à l'heure actuelle, si elle se présentait, je ne la suivrais pas.
Suis-je seul à n'avoir juste pas envie ?

Je me sens tellement con.

Pour la méthode, je prévois quelque chose d'assez classique: une suspension complète. Comme papa lol (aucun rapport, cela n'a pas influencé mon choix)
J'ai déjà ma corde statique 10,5mm & mon point d'ancrage si je fais cela à la maison.
Les clefs dans la serrure pour empêcher l'ouverture de l'extérieur, c'est le signal, durant ma vie j'ai toujours dis à mes proches que cela se passerait ainsi si je devais le faire. Si leurs cerveaux fonctionnent ils comprendront assez vite.
Je n'ai pas prévu d'écrire de note, peut-être un truc parce que j'adore l'humour cynique, j'en ai vu un passer dans un fil que je ne retrouve plus qui disait: "Ce matin j'ai rangé les cuillères avec les fourchettes, je n'en peux plus de moi" un truc de ce genre.

J'ai peur d'une chose: ne pas frapper mes carotides assez vite, assez fort, et subir la pression dans le crâne.
Aussi prévu de boire pour me faire pousser des cojones, après avoir mis en place le set-up.

Je ne sais pas quoi dire de plus pour le moment.

Au fait! Bonjour, ou plutôt bonsoir, il est bientôt minuit ici en France.
Paix sur tout le monde

PS: désolé pour mon anglais, comme vous l'aurez remarqué, ce n'est pas ma première langue.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: GasMonkey
GasMonkey

GasMonkey

Nitrogen Master Race
May 15, 2022
1,884
but sorry to tell you this, having a job is not a life, it's not for me. It's been 10 years now since I've didnt have a "normal" job. I did everything not to go back there. I do not want.
Yeah working sucks.
 
Kurushii

Kurushii

Student
Jan 14, 2023
138
Bonjour, je ne parle Français (^_^;)
Being forced to work at some random place and get paid a small sum of money is disgusting to me and is a big reason for me wishing to ctb.
C'est ridicule n'est-ce pas ?
It definitely is ridiculous and awful the way society is set up.