• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
shadowchaser

shadowchaser

Aug 1, 2019
282
Bonjour! J'étudie aussi le francais et je cherche pratiquer aussi. J'essaie de regarder des films et vidéos en francais quelquefois, mais je ne sais pas si ca peut vraiment m'aider beaucoup. J'ai l'anxiété alors, malheureusement, je ne peux pas pratiquer avec les autres personnes, mais j'essaie de m'améliorer quand même :)

• Like
Reactions: Deleted member 19654, Élégie and Disappointered
Disappointered

Disappointered

Enlightened
Sep 21, 2020
1,279
Malheureusement, je suis toujours ici. S'il y a des francophones qui veulent échanger des messages en français n'hésitez pas à m'envoyer un message ou à répondre ici.

Je souhaiterais participer dans un groupe francophone s'il y en a un.