• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
Ginnn

Ginnn

Student
Aug 20, 2022
123
Ya hice un pedido pero me salió un mensaje de que no me podían dar el medicamento porque solo se compra con receta, entonces para qué publican eso si no te lo van a vender?????

D

Death_the_kid

Member
Dec 16, 2020
68
No che y pues ni idea loco la verdad es un sin sentido que vendan online que quieren que scanees la receta? Pedazos de boludos wacho, en todo caso podrías falsificarla o ir a una consulta con un doctor y decirle que sufres de náuseas intensas y nibgun medicamento te sirve y un amigo que toma Metoclopramida te dijo que le funciona muy bien y listo sacar la receta, suerte en tu búsqueda pibe.

• Like
Reactions: Ginnn
Ginnn

Ginnn

Student
Aug 20, 2022
123
No che y pues ni idea loco la verdad es un sin sentido que vendan online que quieren que scanees la receta? Pedazos de boludos wacho, en todo caso podrías falsificarla o ir a una consulta con un doctor y decirle que sufres de náuseas intensas y nibgun medicamento te sirve y un amigo que toma Metoclopramida te dijo que le funciona muy bien y listo sacar la receta, suerte en tu búsqueda pibe.
Lo de falsificar la receta no se me ocurrio, gracias

Niirvana

Niirvana

♥Soon♥
Sep 18, 2020
436
Es muy simple comprar eso acá. Pedís Reliveran y listo, me extraña....