Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Jazeker wel! Alles goed? Voor welke methode heb jij de voorkeur?
 
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Ik wil N fixen, maar vindt dat darknetgedoe vervelend.
Weet jij al waar je fentanyl vandaan gaat halen?
 
revenge88

revenge88

Member
Feb 2, 2020
61
Neen zomaar een idee, juist overgelezen.
Zijn er niet veel spammers om N te fixen
 
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Er zijn veel N-scammers inderdaad, maar er blijken relatief betrouwbare verkopers, 'A' en 'C', te zijn hier vermeld op dit forum.
Ik wacht nog de feedback van enkele leden af alvorens zelf N te bestellen.
 
revenge88

revenge88

Member
Feb 2, 2020
61
I las hier ergens niet zoveel goeds over A
Helaas niet te bekijken in belgie
 
Last edited:
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Ik bedoel de verkoper van N die 'A' wordt genoemd op dit forum.
Wat kan je niet lezen in België? Bedoel je bestellen ipv bekijken?
 
revenge88

revenge88

Member
Feb 2, 2020
61
Ja ik las hier al nare dingen over A
https://sanctioned-suicide.net/threads/getting-n-from-a-things-everyone-should-know.28438/
 
Last edited:
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Dan moeten we maar wachten op goede ervaringen van 'C'.

https://sanctioned-suicide.net/threads/megathread-n-from-c-alternative-n-sources.28554/

Die 'Debreather' van Philip Nitschke lijkt me ook niet mis.

https://sanctioned-suicide.net/threads/debreather-purchase-too-good-to-be-true.30913/
 
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Fentanyl moet je injecteren. Vind je dat geen probleem?
 
OccydePoes

OccydePoes

Global Mod
Feb 13, 2020
3,004
Voor de Hollanders, ik kwam net deze tegen

 
  • Love
Reactions: Busdriver and Silenos
Silenos

Silenos

Ṿ̸̄Ọ̶͂Ỉ̶͉D̴̞͝ ̴̲̐A̷̾͜W̷̪͒Ā̵̯I̵͍̅T̵̛͔S̷̗͛
Jul 25, 2020
1,057
  • Like
Reactions: Busdriver and OccydePoes
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
Niemand hier die voor de sn methode gaat ?
 
  • Like
Reactions: Busdriver
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Het is een heftige reportage en erg herkenbaar voor ons suïcidalen
 
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
Ja het liefst gaat iedereen natuurlijk voor N, maar zoals het er nu naar uitziet is dat vrijwel onmogelijk te krijgen.. in mijn ogen is SN de tweede beste optie
 
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
Jawel, ik waarschijnlijk als andere methoden niet haalbaar zijn.
Welke andere methoden behalve N zie jij nog als geschikt, en ben je al in het bezit van SN
 
  • Like
Reactions: Busdriver
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Ja het liefst gaat iedereen natuurlijk voor N, maar zoals het er nu naar uitziet is dat vrijwel onmogelijk te krijgen.. in mijn ogen is SN de tweede beste optie
De Chinese verkoper heeft het niet op voorraad, naar de Mexicaanse volgens mij wel. Het is wel een gedoe om te krijgen. A (Mexicaanse verkoper) scamt weleens en reageert vaak niet op e-mails, en zijn pakketten worden weleens onderschept door de douane.
Ook moet je leren hoe crypto's werken, versleutelde berichten leren sturen, het geld ervoor hebben en vooral geduld.
 
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
De Chinese verkoper heeft het niet op voorraad, naar de Mexicaanse volgens mij wel. Het is wel een gedoe om te krijgen. A (Mexicaanse verkoper) scamt weleens en reageert vaak niet op e-mails, en zijn pakketten worden weleens onderschept door de douane.
Ook moet je leren hoe crypto's werken, versleutelde berichten leren sturen, het geld ervoor hebben en vooral geduld.
Ja dat zijn inderdaad veel aspecten, ben je al in contact weten te komen met A
 
  • Like
Reactions: Busdriver
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Welke andere methoden behalve N zie jij nog als geschikt, en ben je al in het bezit van SN
Alleen SN vind ik echt geschikt naast N. Misschien de 'Debreather' als die weer op de markt komt. Er zijn threads die uitvoerig beschrijven wat de methode inhoudt.

SN heb ik wel al.
Nee, nog niet. Als je 24u actief bent op dit forum kan je ook PM's sturen en ontvangen. Ik kan je dan een SN link sturen.
 
  • Like
Reactions: GroenLantaarn
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
Alleen SN vind ik echt geschikt naast N. Misschien de 'Debreather' als die weer op de markt komt. Er zijn threads die uitvoerig beschrijven wat de methode inhoudt.

SN heb ik wel al.
Ja had daar inderdaad wel iver gelezen de debreather, dat het legaal gefabriceerd en aangeschaft kon worden maar dat corona er een stokje voor gestoken heeft, las ook dat mensen ze zelf probeerden te bouwen
Alleen SN vind ik echt geschikt naast N. Misschien de 'Debreather' als die weer op de markt komt. Er zijn threads die uitvoerig beschrijven wat de methode inhoudt.

SN heb ik wel al.
Nee, nog niet. Als je 24u actief bent op dit forum kan je ook PM's sturen en ontvangen. Ik kan je dan een SN link sturen.
Ja dat zou ik zeker waarderen! heb je de SN al getest ?
 
  • Like
Reactions: Busdriver
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Ja had daar inderdaad wel iver gelezen de debreather, dat het legaal gefabriceerd en aangeschaft kon worden maar dat corona er een stokje voor gestoken heeft, las ook dat mensen ze zelf probeerden te bouwen
Je bent goed op de hoogte van de Debreather. Het is meer dat de producent aanpassingen aan het apparaat wilt doen en het daarna weer op de markt wilt brengen. En zoals met alles gooit corona ook daar weer roet in het eten..

Ja dat zou ik zeker waarderen! heb je de SN al getest ?
Nee, maar ik ga er wel van uit dat het goede kwaliteit betreft. Ik had wel een beetje geproefd en werd misselijk en vermoeid en futloos. Ik moet het nog onderwerpen aan de echte aquariumtest.
 
  • Like
Reactions: GroenLantaarn
G

GroenLantaarn

Member
Oct 30, 2020
11
Maar komt de debreather wel ooit op de markt, of kunnen wij daar niet van uitgaan
 
Busdriver

Busdriver

Mage
Feb 11, 2020
513
Die informatie zal uit de PPH moeten komen. De verwachting is dat het weer op de markt komt. Het zou afgelopen september er al zijn, dacht ik.. waarschijnlijk vertraging.
 
  • Like
Reactions: GroenLantaarn

Similar threads

DutchAnoniem
Replies
0
Views
55
Suicide Discussion
DutchAnoniem
DutchAnoniem
A
Replies
8
Views
276
Suicide Discussion
Ernest1964
E
DutchAnoniem
Replies
0
Views
121
Suicide Discussion
DutchAnoniem
DutchAnoniem
D
Replies
2
Views
132
Suicide Discussion
dogthebenzohunter
D