depressedmaniac

depressedmaniac

Member
Apr 19, 2022
68
excuse my bad english.
I just wonder how can someone tell if all they say is just stupid nonsense. Do smart people know that they are smart? how does someone know if what they are saying is smart or just stupid nonsense. I dont feel like talking to anyone expect when im super drunk cuz I think its just dumb LOL.
 
Dead Ghost

Dead Ghost

Mestre del Temps
May 6, 2022
1,338
Well, no one really knows for sure. My mother was told when I was little that I was clearly below average and I always believed it. In 2004 they told me he was gifted and only I believed him (I still hear the laughter of some people), in 2011 he told me again (and they advised me to ignore IQ tests that would never work out due to my problems).
And finally in 2019 they say that he had a normal intelligence pulling down ...

And you know what? I don't care anymore, I'm too big for so many kisses. I plan to enjoy my way of thinking despite the problems it often causes me, because I understand things and know things that will never be accepted or shared with anyone.

Seriously, enjoy yourself until you find someone who can enjoy you someday, if that happens to you.

Doncs no, realment una persona per si mateixa no ho pot saber. A la meva mare li van dir quan era petit que jo estava clarament per sota de la mitjana i jo sempre m'ho vaig creure. L'any 2004 em van dir que era superdotat i només jo m'ho vaig creure (encara sento les rialles d'agunes persones), l'any 2011 m'ho va tornar a dir (i em van recomanar que no fes cas de les proves de coeficient intelectual que no sortirien mai bé degut als meus problemes).
I finalment el 2019 en fan dir que tenia una inteligencia normaleta tirant cap avall...

I saps què? ja no m'importa, sóc massa gran per tantes bejanades. Penso gaudir de la meva manera de pensar tot i els problemes que sovint em causa, perquè comprenc coses i se coses que mai s'acceptaràn ni podré compartir amb ningú.

De debó, gaudeix de tú mateix fins que trobis algú que pugui gaudir de tu algún dia, si això t'arriba a passar.
 

Similar threads

A
Replies
13
Views
369
Suicide Discussion
imissmycat
I
E
Replies
0
Views
124
Suicide Discussion
EmoIsNotAPhase
E
darkrage2
Replies
2
Views
259
Suicide Discussion
darkrage2
darkrage2
etherealdemise
Replies
15
Views
876
Suicide Discussion
Sarros
Sarros
_Minsk
Replies
2
Views
227
Suicide Discussion
FuneralCry
FuneralCry