• If you haven't yet, we highly encourage you to check out our Recovery Resources thread!
  • Hey Guest,

As you know, censorship around the world has been ramping up at an alarming pace. The UK and OFCOM has singled out this community and have been focusing its censorship efforts here. It takes a good amount of resources to maintain the infrastructure for our community and to resist this censorship. We would appreciate any and all donations.

Bitcoin (BTC): 39deg9i6Zp1GdrwyKkqZU6rAbsEspvLBJt
    ETH: 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
holly

holly

Member
Jan 31, 2025
5
Talvez eu sofra de bipolaridade, uma coisa boba muda totalmente meu humor, eu agora estou com muita raiva do meu pé por que ele ta me incomodando. É como se tivesse algo dentro do meu peito na qual precisa sair, eu me sinto tão bem quando ofendendo alguém no meu momento de raiva. Meus amigos falaram que eu mudo rapidamente de humor. Alguém tem bipolaridade e pode me dizer como se sente??

T

timf

Enlightened
Mar 26, 2020
1,281
Bipolar can switch between depression and feeling so good that you make bad decisions. Some take lithium orotate or fish oil (for omega 3) as a dietary supplement. You may have to experiment to see if diet or supplements might be helpful.

Bipolar pode alternar entre depressão e se sentir tão bem que você toma decisões ruins. Alguns tomam o orotato de lítio ou óleo de peixe (para ômega 3) como suplemento dietético. Você pode ter que experimentar para ver se dieta ou suplementos podem ser úteis.

• Like
Reactions: holly